Stichting Echte Helden Club heeft met de G-voetballers van EHC hun doel bereikt om naar Barcelona te lopen.

Nadat we in februari weer buiten mochten sporten hebben we dat met het Gvoetbal van EHC met beide handen aangegrepen. Iedereen mocht komen trainen. De groep tot 27 jaar mocht wel al partijtjes spelen, alleen de groep daarboven helaas nog niet. Omdat we dan ook nog geen (oefen) wedstrijden konden spelen op de zaterdagen zijn we met een grote groep spelers en leiders op de zaterdagen begonnen aan een wandeltocht naar Barcelona. Onze eerste tocht was 4 maart.

Gisteren op Hemelvaartsdag hebben we weer eens, na een (te) lange tijd niets mogen, een activiteit georganiseerd met en voor de G-spelers en de leiders. Deze keer zijn we gestart met een lekker stukje vlaai en een kopje koffie of thee. Daarna zijn we in groepen rond de kolenberg van Hoensbroek gelopen. Toen we weer terug waren bij EHC werd iedereen nog getrakteerd op een frietje en een snack. Een leuke middag. Je kon zien dat iedereen weer behoefte had in een activiteit en genoot om weer eens samen te zijn.

We waren met maar liefst 40 personen en hebben we een tocht van 5,9km afgelegd. Met 40 deelnemers komen we dan op 236 afgelegde kilometers. Dat is een prachtige prestatie zeker ook omdat we nu op een totaal van 1118km komen en dat betekent dat we ons doel om Barcelona te bereiken gehaald hebben. Een geweldige prestatie voor iedereen die eraan meegeholpen heeft. Elke week (12 zaterdagen op een rij) een mooie route door mooie dorpen en velden rondom Hoensbroek  gelopen.

Ons doel is bereikt? En nu? Wat mij betreft kunnen we doorlopen en een nieuw doel stellen.

Als iemand suggesties heeft om ergens naar toe te lopen, laat je dan horen.

Geplaatst in Overige activiteiten, Uncategorized.