Gvoetbal EHC wandelt langs de Eredivisie stadions (3)

Vandaag de 3e wandeling langs de stadions van de eredivisie. Vandaag weer een redelijk aantal van maar liefst 11 personen die meegelopen hebben. In totaal hebben we vandaag ruim 127km met z’n allen bij elkaar gelopen en hiermee hebben we inmiddels ruim 275km afgelegd.
De stadions die we achtereenvolgens al gepasseerd zijn zijn de de stadions van Fortuna Sittard, VVV Venlo, PSV, Willem II, RKC, Sparta en Feijenoord. We hebben de eerste straten van Den Haag al bereikt en zullen heel snel het stadion van FC Den Haag bereiken.

Vandaag zijn we gestart op de parkeerplaats van EHC en van daaruit zijn richting het kasteel gelopen. Achter het kasteel en de droomvijver is een mooi wandelgebied aangelegd. Onderweg kwamen we een kudde loslopen koeien (Lakenvelders) tegen die erg wild aan het rennen waren. Omdat we niet wisten wat ze zouden doen als we dichterbij zouden komen hebben we voor de veiligheid van een ieder omgelopen.

Nadat we de kudde gepasseerd hebben zijn we in de richting van ‘De Naamse Steen’ gelopen en van daar uit richting Laar en Hellebroek naar het centrum van Nuth alwaar we even gepauzeerd hebben met een lekker ijsje bij ‘Aan Hoes’.
Na deze korte stop zijn we via de kerk en begraafplaats over de oude Ijzeren brug van Nuth gelopen in de richting van Hoensbroek. Via de Schurenberg, het kasteel en hertenpark zijn we uiteindelijk weer naar EHC gelopen.
De route die we vandaag afgelegd hebben:

Hieronder enkele foto’s tijdens die tijdens de wandeling gemaakt zijn:

Heb je zin om een keer mee te lopen kom dan, op de zaterdag om 14uur naar de parkeerplaats van voetbalvereniging EHC. Elke wandeling duurt ongeveer 2 uur.

Wilt u ons sponsoren, dan kan dit door geld te doneren op de rekening

Van Stichting Echte Helden Club: NL02 RABO 0363 5280 83

onder vermelding van “Wandelen langs de Eredivisie clubs”.

Of neem eens een kijkje op onze site

Stichting Echte Helden Club – Genieten In Beweging

De inmiddels afgelegde route:

Geplaatst in Overige activiteiten.