Gvoetbal EHC wandelt langs de Eredivisie stadions (5)

Vandaag alweer de 5e wandeling langs de stadions van de eredivisie. Deze keer waren we weer met 10 personen. In totaal hebben we vandaag ruim 105km met z’n allen bij elkaar gelopen en hiermee hebben we inmiddels 471km afgelegd. De stadions die we achtereenvolgens al gepasseerd zijn zijn de de stadions van Fortuna Sittard, VVV Venlo, PSV, Willem II, RKC, Sparta, Feijenoord, Ado Den Haag en FC Utrecht. Ons volgende doel is het stadion van FC Twente. We hopen dat we dat bij de volgende wandeling gaan bereiken.

Vandaag zijn van vanaf de parkeerplaats van EHC gewandeld door de velden van de Passsart, door het Heidserpark in de richting van Langeberg met als uiteindelijke bestemming het centrum van Brunssum alwaar we bij ijssalon Oberije van een lekker ijsje gesmuld hebben. Tijdens het ijs eten vonden enkele spelers het leuk om bij de fontijn te spelen.

Na het gespetter zijn we weer via de wijk Rumpen en Op de Vos teruggelopen richting EHC. Een leuke tocht . De route die we vandaag afgelegd hebben was:

Hieronder enkele foto’s tijdens die tijdens de wandeling gemaakt zijn:

Heb je zin om een keer mee te lopen kom dan, op de zaterdag om 14uur naar de parkeerplaats van voetbalvereniging EHC. Elke wandeling duurt ongeveer 2 uur.

Wilt u ons sponsoren, dan kan dit door geld te doneren op de rekening

Van Stichting Echte Helden Club: NL02 RABO 0363 5280 83

onder vermelding van “Wandelen langs de Eredivisie clubs”.

Of neem eens een kijkje op onze site

Stichting Echte Helden Club – Genieten In Beweging

De inmiddels afgelegde route:

Geplaatst in Uncategorized.