Gvoetbal EHC wandelt langs de Eredivisie stadions (4)

Vandaag alweer de 4e wandeling langs de stadions van de eredivisie. Deze keer waren we met 10 personen. In totaal hebben we vandaag ruim 90km met z’n allen bij elkaar gelopen en hiermee hebben we inmiddels 365km afgelegd. De stadions die we achtereenvolgens al gepasseerd zijn zijn de de stadions van Fortuna Sittard, VVV Venlo, PSV, Willem II, RKC, Sparta, Feijenoord, en Ado Den Haag. Inmiddels zijn we al goed op weg richting FC Utrecht en dat hopen we volgend weekend zeker te bereiken.

Omdat het vandaag zo warm was heeft iedereen een flesje water meegekregen en was het de bedoeling om vandaag rustig aan te doen. Vandaag zijn we gestart op de parkeerplaats van EHC en van daaruit zijn we richting het kasteel gelopen.  Nadat we het wandelgebied, achter het kasteel en de droomvijver, gepasseerd hadden kwamen we uit bij de spoorwegovergang bij de Naamse Steen. Van hieruit zijn we in de richting van Brommelen gelopen en via de velden achter Swier kwamen we weer uit in Laar (bij Nuth). Van daaruit zijn we weer teruggelopen naar de Naamse Steen  alwaar we gepauzeerd hebben en van een drankje genoten hebben. Na de pauze zijn we weer via het kasteel terug gelopen richting EHC.

De route die we vandaag afgelegd hebben:

Hieronder enkele foto’s tijdens die tijdens de wandeling gemaakt zijn:

Heb je zin om een keer mee te lopen kom dan, op de zaterdag om 14uur naar de parkeerplaats van voetbalvereniging EHC. Elke wandeling duurt ongeveer 2 uur.

Wilt u ons sponsoren, dan kan dit door geld te doneren op de rekening

Van Stichting Echte Helden Club: NL02 RABO 0363 5280 83

onder vermelding van “Wandelen langs de Eredivisie clubs”.

Of neem eens een kijkje op onze site

Stichting Echte Helden Club – Genieten In Beweging

De inmiddels afgelegde route:

Geplaatst in Overige activiteiten.